نمایش منو و دسته بندی
بستن

پالس اکسیمتر سنجش اکسیژن و ضربان قلب

Fingertip Pulse Oximeter LK88

قیمت محصول

259,000 تومان
187 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

پالس اکسیمتر سنجش اکسیژن و ضربان قلب

اندازه‌گیری سـریع و دقـیق میزان اکسـیژن اشـباع خون


قابلیت نمایـش میزان ضـربان قلـب

سنجش میزان اکسیژن در خـون



قیمت : 259000 تومان



پالس اکسیمتر انگشتی Fingertip Pulse Oximeter یک نوع تست راحت و بدون درد برای سنجش سطح اکسیژن اشباع خون و نرخ ضربان قلب می باشد که نشان دهنده ی این است که تا چه اندازه ای اکسیژن را به نقاط دور بدن مثل دست ها و پا ها می فرستد. این دستگاه کوچک و به صورت گیره است که دارای یک پروپ می باشد. زمانی که انگشت را داخل پروپ می گذارید دستگاه شروع به اندازه گیری می نماید. پروپ از طریق نور، سطح اکسیژن را می سنجد و اطلاعات را از طریق صفحه نمایشگر به کاربر نشان می دهد و هنگام کم بودن اکسیژن و یا کم و زیاد بودن ضربان قلب اخطار می دهد.
این محصول دارای بند آویز گردنی بوده و با دو باطری نیم قلمی کار می کند. پالس اکسیمتر انگشتی مدل LK88 میزان ضربان قلب و میزان اکسیژن محلول در خون (که حالت نرمال آن بین 95 تا 97 درصد هست) و البته میزان فسفات خون (PI) را با دو رنگ آبی و زرد نمایش می دهد. محدوده محاسبه و نمایش اکسیژن محلول در خون یا SpO2 در این دستگاه از %70 تا %100 و البته محدوده محاسبه ضربان قلب از 25 تا 250 ضربان در دقیقه می باشد. این محصول در صورت عدم استفاده (Finger Out)، پس از 8 ثانیه به صورت خودکار خاموش می شود. این محصول از صفحه نمایشگر چرخشی رنگی OLED با رزولوشن 0.96 اینچ و با ابعاد 128*64 پیکسل ساخته شده و از وضوح بالایی برخوردار است. به جهت خوانایی بهتر صفحه نمایش، با فشرده شدن دکمه سفید روی این محصول، صفحه نمایش در 4 حالت و به صورت چرخشی تغییر می یابد.


قیمت : 259000 تومان



ویژگی های پالس اکسیمتر سنجش اکسیژن و ضربان قلب :
- روکش داخلی سیلیکونی بسیار نرم جهت احساس راحتی بیمار
- اندازه‌گیری سـریع و دقـیق میزان اکسـیژن اشـباع خون
- قابلیت خاموشی خودکار برای استفاده بهینه از انرژی
- دارای قابلـیت چرخـش صفحه به چـهار طرف
- مناسب برای بیماران تنفسی و ورزشکاران
- قابلیت نمایـش میزان ضـربان قلـب
- سنجش میزان اکسیژن در خـون
- دارای نـمودار Pulse Rate
- دقت اندازه گیری +-2%



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 259000 تومان

نیما اسدی   27 - 10 - 1399  :
نسبت به قیمتش بهترین انتخابه یکی دارم توی خونه واقعا لازم میشه
مینا کلانتری   06 - 11 - 1399  :
رسید دستم امروز خیلی شیک و کاربردی بود عددش در 99% اوقات با دستگاهی که 3 میلیون پولشه و قبلا داشتیم توی خونه یکی نشون میده و در 1% اوقات یک عدد بالا یا پایین که مهم نیست به نظرم نسبت به قیمتش واقعا در حد همون دستگاه 3 تومانی کارایی داره
حمزه رضوی   04 - 06 - 1400  :
سلام کی موجود میشه نیاز فوری دارم