نمایش منو و دسته بندی
بستن

تل مو جادویی Hot Buns

تل مو جادویی Hot Buns

قیمت محصول

19,000 تومان
337 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

تل مو جادویی Hot Buns

محصولی ويژه براي آرايشگرها

و خانم هايی كه مي خواهند هميشه شيك باشند ...


با اين محصول فوق العاده فقط در چند دقيقه موهايتان را آرايش كنيد

بدون نياز به هزينه هاي اضافي، بدون نياز به ابزار آرايشگری

به راحتي با كمترين هزينه و در منزل موهايتان را بياراييد!


با تل موی Hot Buns مي توانيد ده ها مدل مو

را براي خود در كوتاه ترين مدت ايجاد كنيد


در بسته بندی شیک و اورجینال حاوی دو سایز بزرگ و کوچک



قیمت : 19000 تومان


دیگر نیازی به آرایشگاه برای مدل دادن و شانه کردن موهایتان ندارید چون Hot Buns تنها در عرض چند ثانیه مدل جدیدی از مو را به شما اهدا میکند. با هات بانز می توانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید که شما را جذابتر و شادابتر نشان دهد. با هر نوع و اندازه مو میتوانید به مدل دلخواه خود در آیید, چون این تل مو استثنایی دارای انعطاف پذیری فوق العاده متناسب با سلیقه شماست.


قیمت : 19000 تومان


این محصول که به تازگی روانه بازار شده است توجه خیلی از خانم ها را جلب خود کرده است. کارایی راحت و آسان از نکات مثبت این محصول می باشد که شما را قادر می سازد تا در عرض چند دقیقه موهای خودتان را به حالتی بسیار زیبا تزئین کنید. تل موی هات بانز کار خانم های امروزی را بسیار راحت و آسان کرده است به نحوی که هر خانمی می تواند در منزل خود به تزئین و مدل دهی به موهای خود بپردازد . تل جادویی هات بانز همان چیزی است که خانم ها می خواهند و برای زیبایی خود بدان نیاز دارند. با تل موی هات بانز می توانید ده ها مدل مو را در کوتاه ترین مدت بر روی مو های خود درست کنید. دیگر نیازی به آرایشگاه برای مدل دادن موهایتان ندارید چون Hot Buns تنها در عرض چند ثانیه مدل جدیدی از مو را به شما اهدا میکند.


قیمت : 19000 تومان


تل جادویی هات بانز در دو سایز بزرگ و کوچک عرضه شده که البته هر 2 سایز کوچک و بزرگ در یک بسته جا دارد و با خرید یک بسته شما از هر 2 سایز هات بانز بهره مند خواهید شد. طرز استفاده این محصول نیز به صورت تصویری روی جعبه اموزش داده شده است. کاربرد بسیار آسان این محصول باعث شده در میان بانوان از محبوبیت بالایی برخوردار باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن شما میتوانید مدل های دلخواه خود را روی موهایتان درست کنید.


قیمت : 19000 تومان


بدون نياز به پرداخت هزينه های بسيار و مراجعه به آرايشگاه

با كمترين و ارزانترين وسيله های در دسترس موهای خود

را مانند هنرپيشه های محبوب حالت دهيد.


مدل موی جديد و جذاب، شما را زيباتر از هميشه خواهد كرد.

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 19000 تومان

ارال کزجیوقلو   26 - 04 - 1396  :
واقعا سایت شما عالی است